בגיל השלישי טסים יותר. עובדה.
הפניקס ביטוח נסיעות לגיל השלישי עם תהליך חיתום מהיר לכל גיל ולכל יעד בעולם
הזמן שהתפנה, הראש המתרוקן מדאגות, החופש והפניות לטייל, מחירי הטיסות שהפכו נגישים וגם השיפור בענף הביטוח – כל אלו מאפשרים ליותר נוסעים בגיל השלישי לטוס לחו"ל והרבה יותר.
עם הזמן, גם חברות שסירבו לבטח מעל גיל מסוים, שהגבילו את הביטוח לכמה ימים בלבד ואף דחו מבוטחים עקב מצב רפואי כזה או אחר, הבינו שבגיל השלישי תדירות הנסיעות גבוהה יותר. וכעת כל שדרוש כדי לטוס בבטחה הוא פתרון מותאם אישית.
הנה כמה נקודות חשובות לפני יצירת ביטוח נסיעות לבני הגיל השלישי:
- כל פוליסה מוגבלת עד מקסימום ימים. ברוב החברות התקופה המקסימלית בגילאי 80+ עומדת על 15 ימים. בחברת הפניקס לעומת זאת, התקופה המקסימלית היא עד 30 ימים.
- הפוליסה אמורה להכיל את מגוון הכיסויים הרחב ביותר. בחברת הפניקס כיסוי זה תקף לכלל המבוטחים ללא שינויים וללא קשר לגילם.
- בכפוף למצב הרפואי הקיים, יתכן ותתבקשו למסמכים רפואיים כדי להצטרף לביטוח. בכל מקרה, יש לרכוש הרחבה להחמרת מצב רפואי על מנת שתהיו מכוסים עבורו ללא החרגות.
- הרחבה מומלצת וחשובה נוספת היא ביטול או קיצור נסיעה, שתעניק לכם החזר דמי ביטול במקרה של ביטול או קיצור החופשה עקב מצב רפואי שהתפתח בארץ או בחו"ל.
- זמינות 24/7 לחברת הביטוח היא עניין קריטי. זמינות זו תינתן לכם בפניקס דרך מענה אנושי בטלפון, בווצאפ ובאפליקציה וגם מאיתנו באופן אישי, אם תרכשו דרכנו את הביטוח.
- לחברת הפניקס אפליקציה ייעודית למבוטחי חו"ל ובה כל הטלפונים החשובים של הביטוח, העתק מהפוליסה המלאה וגם מערכת לקבלת שירותים רפואיים ביעד הנסיעה. גם אם לא תבחרו בביטוח נסיעות מבית הפניקס, ודאו שלחברה הנבחרת יש שירות בקליק לביצוע פעולות שכאלה.
כל מה שכלול בביטוח הפניקס לגיל השלישי
חברת הפניקס נמנית עם המבטחות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל, המציעה את SMART TRAVEL – ביטוח נסיעות חכם ומודולרי שמתאים לכל הגילאים, גם בגיל 90 ומעלה ולתקופת מקסימום של עד 30 ימים.
רשימת הכיסויים שנכללים בפוליסת הפניקס:
- כיסוי הוצאות רפואיות באשפוז ושלא באשפוז
- מימון לרכישת תרופות
- פינוי ימי, יבשתי או אווירי ממקום האירוע לקבלת טיפול רפואי
- הטסה רפואית לארץ
- איתור וחילוץ בחו"ל
- חבות צד ג'
- כיסוי להריון שאובחן לראשונה בחו"ל עד שבוע 12
- החזר הוצאות מבוטח/ מלווה במקרה של הארכת השהות עקב אירוע ביטוחי
- טיפולי חירום בשיניים
- מגן קורונה
מוקד חירום ושירות לקוחות למבוטחי smart
כמבוטחי הפניקס, ניתן לפנות בכל שלב לנציגי החברה באמצעות מספר החירום לדיווח על אירוע ביטוחי בחו"ל ומספר מוקד השירות לטיפול בפניות שאינן דחופות.
נוסעים שגילם מעל 67 רשאים לפנות לנציגי הפניקס ולהגיש באמצעותם תביעה בעל פה. ניתן גם לבצע את תהליך התביעה באופן עצמאי באפליקציית סמארט טרוול. באפליקציה מופיעות הוראות מדויקות להגשת התביעה וניתן כמובן לקבל אותן גם מהנציגים.
סוכן נסיעות אישי צמוד מההצטרפות ועד חזרתכם לארץ
אם הצטרפתם דרכנו לביטוח הנסיעות המקיף והמשתלם של הפניקס לגיל השלישי, מגיע לכם לקבל שירות נוסף ללא תוספת תשלום או תנאים מגבילים:
מענה מהיר וישיר לכל בעיה, בקשה או צורך בפניה לחברת הביטוח, שיסייע לכם לטפל בתביעות, לזרז תהליכים מול חברת הפניקס ולדאוג למתן הכיסוי המלא שלכם בכפוף לכל התנאים והזכויות הנובעים מהפוליסה.
אנו נשיג עבורכם את חברת הביטוח. נגיש בשמכם את התביעה ונביא אותה עד לקו הסיום בהצלחה. כשגורם מקצועי שאיננו שייך לחברת הביטוח מטפל בפוליסה עבורכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהאינטרסים שלכם נשמרים היטב ושתקבלו את המענה הטוב והרחב ביותר בכל צורך בחו"ל.
להתאמת ביטוח הנסיעות חייגו אלינו כבר עכשיו למספר 074-7022284 ונשמח לתת לכם שירות