הפניקס ביטוח חול טלפון
הפניקס ביטוח חול טלפון: 074-7022284 ופרטי יצירת קשר באמצעות Traveling עם מוקדי החירום, ניתן גם לרכוש ביטוח נסיעות אונליין. פשוט לחצו על כפתור ההצטרפות וקבלו מאיתנו את הצעת הביטוח הכי משתלמת + 10% הנחה.
אנו מתאימים את הפוליסה לכלל סוגי הנוסעים ולכלל סוגי הנסיעות. צרו קשר ונדאג לביטוח הנסיעות האיכותי והמקיף ביותר מבית הפניקס סמארט ובתנאים בלעדיים למבוטחינו.
אנו מצטיינים במתן שירות מהיר ומקצועי
לרכישת ביטוח חול של הפניקס בטלפון חייגו אלינו כבר עכשיו: 074-7022284
נשמח לשוחח איתכם בין הימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
או להתכתב עמכם דרך הוואצאפ במהלך שעות הפעילות.
מדוע לבחור בביטוח חול של הפניקס?
חברת הפניקס נחשבת לאחת המבטחות הגדולות והאיכותיות ביותר בישראל ומציעה ללקוחותיה ביטוח חו"ל הכולל כיסוי רפואי ללא הגבלה (Unlimited) וללא דמי השתתפות עצמית. זאת לעומת יתר המבטחות, שמעניקות כיסוי רפואי עד לתקרת סכום של כ-1.5 מיליון שקלים.
הכיסוי הרפואי מאפשר לשוהים בחו"ל לקבל שירותים רפואיים מגוונים מבלי לשלם תמורתם סכומים בלתי אפשריים למימון מכיסכם האישי ומספק מענה רחב למקרים כמו צורך ברכישת תרופות ובדיקה רפואית, אשפוזים, שירותי איתור וחילוץ, פינוי יבשתי, ימי או אווירי ממקום האירוע לבית החולים, הטסה רפואית לארץ, טיפולי חירום בשיניים, צד ג' ועוד.
לאחרונה חברת הפניקס שילבה בתוך הפוליסה הרפואית לכלל מבוטחיה גם "מגן קורונה", כך שאין צורך לרכוש הרחבה ייעודית ונפרדת על מנת לקבל כיסוי במקרה של הידבקות בחו"ל.
בנוסף, ניתן לרכוש דרך הפניקס סמארט מגוון הרחבות שמכסות אירועים נוספים בחו"ל כמו ביטוח כבודה, חפצים אלקטרוניים, החמרת מצב רפואי, קיצור וביטול נסיעה ועוד.
שירות מהיר במגוון אמצעי התקשרות מכל מקום בעולם
פוליסת הפניקס סמארט מאפשרת למבוטחים ליצור קשר בכל שלב ומכל מקום עם נציגי החברה, לדווח על אירועים המכוסים בפוליסה, להגיש תביעות ולקבל שירות בכל שאלה ובקשה.
השירות של מוקד החירום ניתן 24/7 בכל ימות השנה.
בנוסף, ניתן לפעול במהירות ובקלות באמצעות אפליקציית Smart Travel – לאתר רופאים ולתאם תורים, להגיש תביעות, להעלות מסמכים ולהעביר אוטומטית את התשלום מחברת הביטוח לנותן השירות, עבור כל שירות המכוסה בפוליסה.
יצירת קשר עם הפניקס ביטוח חול
מבוטחי הפניקס סמראט יכולים ליצור קשר עם מוקד החירום של החברה בכל שלב בטלפון: 074-7897016 או להתכתב עם נציג בווצאפ שמספרו: 050-224-1953.
במקרים שאינם דחופים, ניתן לשוחח עם מוקד קשרי הלקוחות במספר: 03-7141000 או להתכתב עם נציג בווצאפ שמספרו: 054-9893455. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני בימים א'-ה' בשעות 08:00-18:00 וביום ו' בשעות 08:00-12:00.
לרשותכם מענה גם באמצעות כתובת המייל: Traveld@phoenix.co.il.
אם ברצונכם להגיש מסמכים לאחר הפעלת הביטוח ולקבל הנחיות להגשת התביעה, תוכלו גם לשלוח הודעת סמס למספר 055-7000887.
יש לשלוח תחילה בהודעה את המילה "מסמך" ולהמתין להודעה חוזרת שתישלח אליכם אוטומטית ותנחה אתכם כיצד להגיש את מסמכי התביעה דרך האפליקציה או מוקד השירות.
מבוטחים שברשותם אפליקציית Smart Travel (פתוחה להורדה ולשימוש בחינם בחנות האפליקציות, לאחר ההצטרפות לפוליסה), יכולים ליצור קשר מהיר עם מוקד השירות או לדווח על אירוע רפואי בחו"ל מתוך האזור האישי.
לנוחיותכם, ריכזנו כאן את פרטי יצירת הקשר המלאים
רכישת ביטוח חו"ל הפניקס וקבלת מענה אישי וישיר בארץ ובחו"ל
|
074-7022284 |
הפניקס ביטוח חול טלפון מוקד חירום
24/7/365 למבוטחים השוהים בחו"ל:
|
וואצאפ: 050-224-1953
מוקד טלפוני: 074-7897016 כתובת אימייל: info@medassis.org
|
מחלקת קשרי לקוחות smart (למבוטחים בעלי פוליסה תקפה)
השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. ביום ו' 08:00-13:00
|
וואצאפ: 054-8765432
מוקד טלפוני: 072-258-3054 כתובת אימייל: digital@fnx.co.il
|
מחלקת שירות נסיעות לחו"ל של חברת הפניקס
השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00. ביום ו' 08:00-12:00
|
ווצאאפ: 054-9893455
מוקד טלפוני: 03-7141000 כתובת אימייל: Traveld@phoenix.co.il
|
מוקד קשרי הלקוחות (לכלל מבוטחי הפניקס)
השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00
|
וואצאפ: 054-9893455 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:30
שירות טלפוני: 03-7332222 או: 3455* מכל טלפון
|
אפליקציית Smart Travel
(לשימוש חופשי בכל נקודה בעולם)
|
מגוון פעולות בשירות עצמי דרך האזור האישי באפליקציה:
· איתור נותני שירות רפואיים · עדכון פרטים · הגשת תביעה לביטוח · מערכת מילוי טפסים והעלאת מסמכים · טעינת תשלום אוטומטית · יצירת קשר מהיר עם מוקד החירום
|
איך ליצור קשר עם הפניקס כדי להפעיל את הביטוח?
בכל מקרה חירום רפואי שאירע לכם בחו"ל ומכוסה בפוליסה, מומלץ לפעול באחת משלוש דרכים:
- לפנות למוקד החירום של הפניקס סמראט טראוול באמצעות האפליקציה או שיחה טלפונית ולקבל מענה 24 שעות ביממה.
- להגיש תביעה מתאימה ללא שיחה לנציג באמצעות האפליקציה. עליכם למלא את טופס התביעה ולצרף את המסמכים המתאימים. באזור האישי לנוחיותכם קובץ הדרכה מפורט על תהליך הגשת התביעה שלב אחר שלב.
- ליצור עמנו קשר בטלפון 074-7022284 ונדאג לטפל בשמכם באירוע הביטוחי מול חברת הפניקס ובכך לשחרר אתכם לקבלת הטיפול הרפואי בראש שקט.
הכבודה אבדה? הנייד נגנב?
גם אם רכשתם הרחבה לביטוח, תוכלו להגיש את התביעה בקלות דרך האפליקציה או לפנות למספרי הטלפון וכתובות המייל שמופיעים למעלה.
אם בחרתם להגיש תביעה בעצמכם דרך האזור האישי באתר או האפליקציה, עליכם למלא תחילה את טופס התביעה הדיגיטלי ולצרף אליו את כל המסמכים שמתעדים את המקרה וההוצאה הכספית הנלווית אליו. בתום בדיקה ואישור מצד חברת הפניקס, תביעתכם תטופל והכיסוי יועבר אוטומטית.
כדאי לדעת: אזרחים ותיקים שגילם 67 ומעלה, רשאים לפנות בעל פה לנציגי שירות הלקוחות של חברת הפניקס ולהגיש באמצעותם את התביעה, מבלי למלא את הטופס באופן פיזי.
כמה עולה ביטוח חול בחברת הפניקס?
תעריף ביטוח הנסיעות Smart Travel עומד על החל מ-2$ ליום עד לגיל 61. תוספות לתעריף היומי יחולו עם העלייה בגיל ובהתאם לרכישת הרחבות לביטוח כמו כבודה, ספורט אתגרי, ביטוח לחפצים אלקטרוניים, ביטוח הריון ועוד.
ברכישה דרכנו, אונליין או בטלפון תהנו מ-10% הנחה ומהתאמה מיטבית לכיסוי הביטוחי שלכם. כך שתשלמו בפועל פחות מהתעריף היומי וגם תימנעו מתשלום מיותר על כיסויים שאינכם זקוקים להם.
לרכישת ביטוח משתלם צרו עמנו קשר
חברת הפניקס מתמחה בביטוחי חו"ל לכלל סוגי הנסיעות והנוסעים ומספקת את המענה המקיף והאפקטיבי ביותר בענף. עם דגש נרחב על מגוון הכיסויים הרפואיים.
זוהי הסיבה שאנו בוחרים לספק שירותי ביטוח נסיעות מבית חברת הפניקס וממוקדים במתן שירות אישי ומקצועי בכל שלב החל מרכישת פוליסת הביטוח ועד למענה מהיר ואיכותי בכל סיטואציה בחו"ל.
נשמח לעמוד לשירותכם תמיד. כאן באונליין באתר ביטוחי חו"ל מבית הפניקס סמראט ובטלפון הישיר שלנו – 074-7022284.