הפניקס ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה – איך זה עובד?
הפניקס ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה – סגרתם כרטיסי טיסה וכעת משהו השתבש: השותפ/ה לנסיעה חולה, זימנו אתכם למילואים או גיליתם על אירוע משפחתי שנופל על תאריכי הנסיעה ואתם לא רוצים לפספס.
מה עושים? מבטלים את הטיסה, המלון ויתר הכרטיסים שנרכשו ונאלצים לספוג את הביטול.
אבל עם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה של הפניקס, תוכלו לבטל הכל עד 12 שעות לפני ההמראה ולקבל החזר בגובה 80% מהפסד ההוצאות.
ללא נימוקים, ללא פירוט וללא סיבה.
קבלו את Trip Guaranty
טריפ גרנטי, ביטוח ייחודי מבית חברת הפניקס שמאפשר לכם לבטל את הטיסה בכל שלב ולקבל החזר בעבור כל התשלומים שנרכשו לטובת הנסיעה, לרבות כרטיסי הנסיעה עצמה, המלונות וכרטיסים להופעות או פעילויות שתואמו מראש.
מדובר בפוליסה חדשנית (בנפרד מפוליסת ביטוח הנסיעות הרגילה) שמספקת מענה לכל אדם שרכש מראש חבילת תיירות או טיסה לחו"ל ומבטחת את ההוצאות בגין שירותי התיירות שהוזמנו לכל מקרה שבו הנסיעה תתבטל.
הפוליסה מתאימה לנוסעים שהזמינו מראש את שירותי התיירות וביטלו את השתתפותם מיוזמתם, באופן שמחייב אותם בדמי ביטול מלאים או חלקיים.
מה כלול בביטוח ביטול טיסה מכל סיבה טריפ גרנטי?
- שיפוי בגין דמי ביטול שנובעים מביטול יזום של הנסיעה, בגובה 80% מהסכום הכולל ועד לתקרה מקסימלית בסך 20,000$.
- ביטוח לכרטיסי הטיסה, שירותי תיירות משלימים כמו טיסות פנימיות, העברות, בתי מלון, כרטיסים למופעים והצגות, השכרת רכב או ציוד.
- רכישת הפוליסה זמינה מרגע רכישת הטיסה עצמה ועד 15 ימים לכל המאוחר לפני מועד הנסיעה.
- תקופת הביטוח המקסימלית עד 365 ימים לפני מועד הטיסה, עד 12 שעות לפני שעת הטיסה המתוכננת.
- הפוליסה מתאימה לנוסעים יחידים, בני זוג וילדים – עד 12 מבוטחים באותה הפוליסה.
תנאים עיקריים בביטוח ביטול טיסה
- ניתן לרכוש את הביטוח עד 14 ימים ממועד הזמנת הנסיעה, עבור נסיעה שמתוכננת לעוד 3 חודשים לפחות. אם הנסיעה קרובה יותר. יש לרכוש את הביטוח תוך 7 ימים ממועד ההזמנה ובתנאי שמועד הנסיעה הוא בעוד 15 ימים לפחות.
- לא ניתן לבטח טיסות שהוזמנו בשוברים, זיכויים, נקודות או הטבות אחרות.
- הכיסוי איננו תקף לביטול טיסה מצד חברת התעופה
- קבלת ההחזר מותנית בביטול הטיסה היוצאת מישראל
- לא ניתן לבטח דירות Airbnb, השתתפות בתחרויות או טיסה מקבילה לאותו תאריך
- בעת רכישת הפוליסה יש להצהיר על עלות כרטיסי הנסיעה ושירותי התיירות המשלימים שנרכשו
- קבלת שיפוי בגובה 80% תלויה בהצגת אסמכתאות לביטול מספק שירותי התיירות, בהן תיעוד לחיוב דמי הביטול
הפניקס ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה – שאלות נוספות:
מה גובה ההחזר שאקבל במקרה של ביטול?
ההחזר הכולל עומד על 80% מדמי הביטול בהם ספק התיירות מחייב. כך למשל, אם רכשתם כרטיס בסך 1,000$ ודמי הביטול עבורו מלאים, תקבלו החזר בסך 800$. אם לעומת זאת דמי הביטול היו חלקיים, למשל בסך 300$, ההחזר שתקבלו יעמוד על 240$.
האם אפשר לבטח רק את המלון או הרכב השכור?
לא. זאת משום שאחד מתנאי ההחזר העיקריים הוא לבטל את הטיסה מהארץ על מנת להפעיל את הפוליסה. לשם כך הטיסה חייבת להיות מבוטחת ורק בכפוף לכך ניתן לבטח גם שירותים משלימים.
האם אפשר ליצור קשר ישיר עם נציגים של Trip Guaranty?
לחברת הפניקס מוקד ייחודי שמטפל בביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, לרבות מחלקת תביעות:
טלפון המוקד: 08-6995110
כתובת מייל של המוקד: info@tripguaranty.co.il
ניתן גם לפנות למרכז תביעות חברת הפניקס: 5070* מכל מכשיר.